Gevestigd op adres Pourbusstraat 33, 2000 Antwerpen, België, plaats epilia is open voor bezoekers tijdens de volgende dagen en uren: maandag: 10:00-19:30 dinsdag: 10:00-19:30 woensdag: Gesloten donderdag: 10:00-19:30 vrijdag: 10:00-20:00 zaterdag: 10:00-20:00 zondag: 12:00-19:00 . Heeft u vragen of wilt u reserveren, geef dan gewoon bel ze +32 485 77 95... — toon. Voor aanvullende informatie, bezoek zeker hun website https://www.epilia.be/epilia-anvers/
Toilet
Neemt nieuwe patiënten aan
Geen services, u kunt ze toevoegen.
Beoordeling is uitsluitend ter informatie. Beoordelingen en recensies zijn bijgewerkt regelmatig. Als je denkt dat de beoordeling op een bepaalde bron oneerlijk is, dan Het wordt aanbevolen om contact op te nemen met een specifieke website.
Om een afspraak te maken op epilia, je kunt ze bellen op hun telefoon +32 485 77 95 23 of gebruik het terugbelformulier op de website https://www.epilia.be/epilia-anvers/ en vraag een datum en tijd aan die voor u past. Zij zullen dan bevestigen of ze hebben enige beschikbaarheid voor een afspraak.
epilia is openen from 10:00 to 19:30 aan maandag, from 10:00 to 19:30 aan dinsdag, gesloten op woensdag, from 10:00 to 19:30 aan donderdag, from 10:00 to 20:00 aan vrijdag, from 10:00 to 20:00 aan zaterdag, from 12:00 to 19:00 aan zondag,
De meest populaire diensten zijn Kapsalons voor dames, Kapperszaken, Spa's, Massagesalons, Cosmetologische centra.
De locatie van epilia is een stad Antwerpen, volledig adres is Pourbusstraat 33, 2000 Antwerpen, België.
Ik heb zeker 10 sessies gehad bij dit bedrijf voor het verwijderen van haar. Mijn laatste 4 sessies werden (meestal op de dag zelf) geannuleerd. Al mijn haargroei is teruggekomen. Nu krijg ik een mail dat de vestiging in Luik zijn deuren zal sluiten. Ik woon in Luik, heb geen auto en geen tijd om 40km met het openbaar vervoer naar een andere vestiging te reizen. Dus kortom, ik ben meer dan €1000 kwijt en mijn haar is nog steeds niet weg.
In het begin was ik zeer tevreden. Vriendelijke medewerkers, goed georganiseerd met een herinnering. Ondertussen ben ik 3 keer geweest en voor de 4de behandeling ben ik al 4 keer afgebeld (een uur voor de afspraak). Hierdoor is de hele behandeling voor niets geweest en kreeg ik geen nieuwe afspraak voorgesteld. Nu ga ik gewoon elders op zoek naar een ander salon.
Over de impact van de behandelingen mag ik niet klagen en in het begin verliep alles vlot. De mensen waren vriendelijk en de behandelingen verliepen soepel, maar de organisatie laat echt te wensen over. Van mijn 6 afspraken werden er 3 geannuleerd, vaak slechts enkele uren van tevoren. Deze werden wekenlang uitgesteld, waardoor de samenhang van mijn behandelingen ernstig verstoord raakte. Als je zelf minder dan 48u van tevoren annuleert, rekenen ze 20% kosten aan, maar omgekeerd is er weinig compensatie voor al het ongemak. Je kan enkel het callcenter bellen en niemand van het centrum zelf rechtstreeks bereiken. Enkele dagen geleden kreeg ik ook nog een mail dat het centrum in Luik zal sluiten en mijn afspraak niet kan doorgaan. Aangezien ik midden in een reeks behandelingen zit, moet ik nu plots 40km rijden naar een ander centrum. Dus als je goede communicatie en continuïteit van behandelingen wilt, zou ik ze niet aanbevelen. Gelukkig is er tenminste effect van de behandelingen die ik al heb gehad.