Gevestigd op adres Pastoor Steenssensstraat 108a, 9120 Beveren, België, plaats LAGO Beveren De Meerminnen is open voor bezoekers tijdens de volgende dagen en uren: maandag: 09:00-21:30 dinsdag: 09:00-21:30 woensdag: 09:00-21:30 donderdag: 09:00-21:30 vrijdag: 09:00-21:30 zaterdag: 10:00-19:00 zondag: 10:00-19:00 . Heeft u vragen of wilt u reserveren, geef dan gewoon bel ze +32 3 750 35... — toon. Voor aanvullende informatie, bezoek zeker hun website http://www.lago.be/beveren
Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking
Aanbevolen om van tevoren tickets te kopen
Geen services, u kunt ze toevoegen.
Beoordeling is uitsluitend ter informatie. Beoordelingen en recensies zijn bijgewerkt regelmatig. Als je denkt dat de beoordeling op een bepaalde bron oneerlijk is, dan Het wordt aanbevolen om contact op te nemen met een specifieke website.
Om een afspraak te maken op LAGO Beveren De Meerminnen, je kunt ze bellen op hun telefoon +32 3 750 35 00 of gebruik het terugbelformulier op de website http://www.lago.be/beveren en vraag een datum en tijd aan die voor u past. Zij zullen dan bevestigen of ze hebben enige beschikbaarheid voor een afspraak.
LAGO Beveren De Meerminnen is openen from 09:00 to 21:30 aan maandag, from 09:00 to 21:30 aan dinsdag, from 09:00 to 21:30 aan woensdag, from 09:00 to 21:30 aan donderdag, from 09:00 to 21:30 aan vrijdag, from 10:00 to 19:00 aan zaterdag, from 10:00 to 19:00 aan zondag,
De meest populaire diensten zijn Keratine haar rechttrekken, Hoogtepunten, Permanent, Haartoner, Wortel bijwerken.
De locatie van LAGO Beveren De Meerminnen is een stad Beveren, volledig adres is Pastoor Steenssensstraat 108a, 9120 Beveren, België.
We zijn hier al verschillende keren komen zwemmen. Heel leuk zwembad met leuke glijbanen en buiten een mooie groene ligweide. Dus wilden we op deze mooie zomerdag hier graag nog eens van genieten. Dat zou ik niet meer herhalen. Bij het lange wachten in de inkomhal werd er geschreeuwd tegen de klanten, binnen veel te veel mensen voor de beschikbare ruimte, bijna een uur wachten voor een simpel ijsje/drankje, onvriendelijk, niet zo proper,... Denk dat men veel te veel mensen binnenlaat om het aangenaam voor iedereen te houden en de horeca anders organiseren (bv aparte rij voor mensen die enkel drank willen kopen) zou misschien de wachttijden kunnen verbeteren?
Eerste plaatsing maar omdat anders niet kan! Vuil, smerig, pampers en maandverband ronddwalen in kleedkamers, versleten handdoeken in toiletten, zien jullie dit niet? Opbergkastjes moeilijk te openen of sluiten met bandjes, betaal daar dan 1 euro extra bovenop zwemkosten, laat ze dan werken! Overal lange haren, vieze toiletten, het was ooit anders. Ik denk niet dat ik nog kom, Jammer, gingen voor Corona maandelijks zwemmen met de kinderen, daarna minder en minder omdat je zag dat het op veel vlakken achteruit ging!
Vraagje: kan er nu echt niets gedaan worden aan die stank (urine en putjesgeur) die constant aanwezig is vanaf dat je de cabines nadert? Al jaren stoor ik en nog vele anderen zich daaraan maar blijkbaar kan/wil men dit vervelend probleem niet oplossen! 🙄