Bij Cécile Brussels vind je een uitgebreid aanbod voor ontbijt, brunch en lunch. Met onze catering bieden we exclusieve buffetten aan voor evenementen, vergaderingen en andere gelegenheden. In onze brunchbar kan je genieten van een heerlijke brunchervaring met sharinggerechten en smaakvolle kleine gerechten. Al onze gerechten zijn huisgemaakt met verse ingrediënten. Cécile staat bekend om haar smaak, sensatie en esthetiek. Vanuit de passie voor verse en huisgemaakte producten ontstond het idee om ook een epicerie te openen.
Om bij Cécile Brussels in Baksteenkaai 48, 1000 Brussel, België te geraken met het openbaar vervoer, neem bus nummer 86 vanaf het station Brussel-Centraal en stap uit bij de halte Sainctelette. Voor wie met de auto komt, volg de Leopold II-tunnel en neem de afrit naar de Baksteenkaai, waar je Cécile Brussels zult vinden.
Bezorging, Afhalen, Ter plaatse eten
Rolstoeltoegankelijke ingang
Geen services, u kunt ze toevoegen.
Beoordeling is uitsluitend ter informatie. Beoordelingen en recensies zijn bijgewerkt regelmatig. Als je denkt dat de beoordeling op een bepaalde bron oneerlijk is, dan Het wordt aanbevolen om contact op te nemen met een specifieke website.
Om een afspraak te maken op Cécile Brussels, je kunt ze bellen op hun telefoon +32 2 306 46 38 of gebruik het terugbelformulier op de website None en vraag een datum en tijd aan die voor u past. Zij zullen dan bevestigen of ze hebben enige beschikbaarheid voor een afspraak.
Cécile Brussels is gesloten op maandag, gesloten op dinsdag, from 10:00 to 16:00 aan woensdag, from 10:00 to 16:00 aan donderdag, from 10:00 to 16:00 aan vrijdag, from 10:00 to 18:00 aan zaterdag, from 10:00 to 18:00 aan zondag,
De meest populaire diensten zijn Kapsalons voor dames, Kapperszaken, Spa's, Massagesalons, Cosmetologische centra.
De locatie van Cécile Brussels is een stad Brussels, volledig adres is Baksteenkaai 48, 1000 Brussel, België.
We moesten 40 minuten wachten op onze drankjes en anderhalf uur op ons eten. Uiteindelijk kregen we zelfs een gerecht niet en moesten we zelf aangeven wat voor ons bedoeld was. Het ontbreken van tafelnummers zorgde voor complete chaos, het personeel leek overweldigd omdat er geen duidelijk systeem was. Het eten was smakelijk, maar de porties waren erg klein en de prijzen hoog. Het was een complete chaos bij elke tafel vandaag. Geen aangename plek om Moederdag te vieren... Het was zonde van dit cadeau. We hebben €70 betaald om teleurgesteld en met een lege maag naar huis te gaan.
Zeer teleurstellende brunchervaring. We waren met een groep van 6 personen en kregen allemaal ons eten apart geserveerd, met extreem lange wachttijden tussen elk gerecht. Het duurde zelfs anderhalf uur voordat we onze eenvoudige wafels met 5 frambozen kregen. De kwaliteit van het eten was ondermaats en de porties waren erg klein. Het bestelsysteem (QR-code scannen) leek niet goed te werken en was erg inefficiënt, aangezien de serveerster telkens slechts één bord tegelijk bracht. Gelukkig was het terras in de zon wel aangenaam!
Een grote teleurstelling. We besloten om op Moederdag naar Cécile te gaan, maar het was absoluut geen succes. Net als vele andere recensies moesten we meer dan een uur wachten op een kopje koffie (!) en op ons eten. Mensen die later arriveerden, kregen zelfs eerder hun bestelling dan wij. Uiteindelijk kregen we te horen dat sommige gerechten niet meer beschikbaar waren. We hebben meerdere keren naar de bar moeten gaan, het personeel aangesproken, maar het was één grote chaos. Onze zondagse brunch was compleet verpest en we hadden graag onze 80 euro elders besteed. Jammer genoeg vroeg de eigenaar op Instagram om te stoppen met negatieve recensies te plaatsen en enkel positiviteit te verspreiden. Als de waarheid niet meer gezegd mag worden, wat dan wel? Dit bericht heeft een bittere nasmaak achtergelaten. Een social media post met excuses naar alle teleurgestelde klanten zou veel gepaster zijn geweest.