Gevestigd op adres Rue Albert 1er 137, 6560 Erquelinnes, België, plaats Salon de bronzage Sun Inthecity - Erquelinnes is open voor bezoekers tijdens de volgende dagen en uren: dinsdag: 09:30-20:00 woensdag: 09:30-20:00 donderdag: 09:30-20:00 vrijdag: 09:30-20:00 zaterdag: 10:00-18:00 zondag: Gesloten maandag ): 12:30-20:00 . Heeft u vragen of wilt u reserveren, geef dan gewoon bel ze +32 71 59 69... — toon. Voor aanvullende informatie, bezoek zeker hun website
Toilet
Geen services, u kunt ze toevoegen.
Beoordeling is uitsluitend ter informatie. Beoordelingen en recensies zijn bijgewerkt regelmatig. Als je denkt dat de beoordeling op een bepaalde bron oneerlijk is, dan Het wordt aanbevolen om contact op te nemen met een specifieke website.
Om een afspraak te maken op Salon de bronzage Sun Inthecity - Erquelinnes, je kunt ze bellen op hun telefoon +32 71 59 69 59 of gebruik het terugbelformulier op de website None en vraag een datum en tijd aan die voor u past. Zij zullen dan bevestigen of ze hebben enige beschikbaarheid voor een afspraak.
Salon de bronzage Sun Inthecity - Erquelinnes is openen from 09:30 to 20:00 aan dinsdag, from 09:30 to 20:00 aan woensdag, from 09:30 to 20:00 aan donderdag, from 09:30 to 20:00 aan vrijdag, from 10:00 to 18:00 aan zaterdag, gesloten op zondag, from 12:30 to 20:00 aan maandag ),
De meest populaire diensten zijn Kapsalons voor dames, Kapperszaken, Spa's, Massagesalons, Cosmetologische centra.
De locatie van Salon de bronzage Sun Inthecity - Erquelinnes is een stad Erquelinnes, volledig adres is Rue Albert 1er 137, 6560 Erquelinnes, België.
Prima zaak. Zeer vriendelijk, lachend en gastvrij personeel. Eerlijke tarieven. Propere zaak. Kwalitatieve banken. Makkelijke bereikbaarheid en voldoende parkeergelegenheid in de buurt. Geen enkel negatief punt. Ik kan het zeker aanbevelen.
Onaangenaam, wil geen afspraak voor mij maken en openingstijden vermelden
Ik had vandaag om 14.00 uur een afspraak, vlak voor mij vertelde een persoon de gastvrouw dat de machine niet werkt, dat er stroomstoringen zijn en dat het gezicht niet werkt. Het is mijn beurt om deze machine in hut nummer 5 door te nemen. Ik zeg tegen de gastvrouw dat als het gezicht niet werkt, ik de hut van mijn zus niet kan krijgen omdat ik ook voor het gezicht kom (deze antwoordde me toch, dat is het niet te zien in eerste instantie) Toen voelde ik me al slecht. Ik zit in de defecte cabine. Dus zoals de dame al eerder zei: de machine werkt niet. Ik bewijs haar dat de neonlichten niet alleen branden. Er is geen licht, alleen de machine start niet, maar de gastvrouw weigert het te begrijpen. Omdat ze op haar computer vertelt dat het werkt, maar ze dacht niet dat ze misschien een fout had met de computer en de machine, 3 keer heb ik dat gehad. om naar buiten te gaan en het haar te vertellen. Ze wilde niets weten, ze wilde absoluut de vierde keer dat ik weer in deze machine stapte die niet werkte. Ik wil het niet meer omdat het voor mij een gebrek aan respect is. Ze wil het niet' Ik kreeg geen geld terug, ik verspilde 30 minuten van mijn tijd en 13 € 50 + 5 euro aan een bril. het minste wat je kon doen was mij in ieder geval vergoeden