Gevestigd op adres Stationsstraat 2, 2220 Heist-op-den-Berg, België, plaats Ocmw - Heist-op-den-Berg is open voor bezoekers tijdens de volgende dagen en uren: maandag: 09:00-12:00 dinsdag: 09:00-12:00 woensdag: 09:00-12:00 donderdag: 09:00-12:00 vrijdag: 09:00-12:00 zaterdag: Gesloten zondag: Gesloten . Heeft u vragen of wilt u reserveren, geef dan gewoon bel ze +32 15 46 10... — toon. Voor aanvullende informatie, bezoek zeker hun website
Rolstoeltoegankelijke parking, Rolstoeltoegankelijke ingang
Geen services, u kunt ze toevoegen.
Beoordeling is uitsluitend ter informatie. Beoordelingen en recensies zijn bijgewerkt regelmatig. Als je denkt dat de beoordeling op een bepaalde bron oneerlijk is, dan Het wordt aanbevolen om contact op te nemen met een specifieke website.
Om een afspraak te maken op Ocmw - Heist-op-den-Berg, je kunt ze bellen op hun telefoon +32 15 46 10 01 of gebruik het terugbelformulier op de website None en vraag een datum en tijd aan die voor u past. Zij zullen dan bevestigen of ze hebben enige beschikbaarheid voor een afspraak.
Ocmw - Heist-op-den-Berg is openen from 09:00 to 12:00 aan maandag, from 09:00 to 12:00 aan dinsdag, from 09:00 to 12:00 aan woensdag, from 09:00 to 12:00 aan donderdag, from 09:00 to 12:00 aan vrijdag, gesloten op zaterdag, gesloten op zondag,
De meest populaire diensten zijn Kapsalons voor dames, Kapperszaken, Spa's, Massagesalons, Cosmetologische centra.
De locatie van Ocmw - Heist-op-den-Berg is een stad Heist-op-den-Berg, volledig adres is Stationsstraat 2, 2220 Heist-op-den-Berg, België.
Slechte ervaring, amper hulp ontvangen. De dame achter de balie kan vriendelijker zijn. De medewerker met rode haren lijkt niet gemotiveerd om te helpen. Mijn financiële situatie verslechterde nadat ik mijn documenten daar liet invullen. Er werd geen hulp geboden voor een tandartsrekening van vorig jaar. Ze schuiven de schuld op mij, terwijl zij verantwoordelijk zijn. Mijn leefloon werd plots verlaagd na zes jaar, zonder geldige reden. Een nieuwe medewerker nam mijn dossier over en veroorzaakte alleen maar problemen. Na zes jaar correcte hulp, word ik nu benadeeld door onervaren personeel. Mijn vertrouwen is weg, hopelijk is het snel voorbij.
Met schaamte ben ik naar het ocmw gestapt. Ik was gewend aan een luxe leven met een mooi huis, twee auto's en regelmatige reizen. Plotseling viel alles uit elkaar toen mijn man drie jaar geleden de scheiding aanvroeg na 32 jaar huwelijk. Ik was invalide na zware rug- en nekoperaties en wist niet wat te doen. Met tegenzin vroeg ik om hulp. De eerste keer was teleurstellend, maar ik gaf niet op. Gelukkig ontmoette ik sociaal medewerker Carolien, een geweldige vrouw. Ze luisterde naar mijn verhaal en bood een luisterend oor. Alles is bespreekbaar, dus wees eerlijk, zelfs als het moeilijk is. Ik ben hen dankbaar voor hun hulp. Twijfel niet om hulp te vragen, deze mensen zijn er om te helpen.
Ik heb anderhalf jaar geleden budgetbeheer ingegaan vanwege mijn gezondheidsproblemen. Ik had gehoopt op intensievere hulp en doelgerichte acties, maar ben teleurgesteld in de geboden ondersteuning. Het ontvangen van herinneringsbrieven en aanmaningen is nog nooit zo erg geweest als nu. Ik had meer verwacht.