Gevestigd op adres Kerkstraat 55, 8301 Knokke-Heist, België, plaats Hairclinic Figaro is open voor bezoekers tijdens de volgende dagen en uren: maandag: 08:00-18:00 dinsdag: 08:00-18:30 woensdag: 08:00-18:30 donderdag: 08:00-18:00 vrijdag: 07:00-19:00 zaterdag: Gesloten zondag: Gesloten . Heeft u vragen of wilt u reserveren, geef dan gewoon bel ze +32 50 51 62... — toon. Voor aanvullende informatie, bezoek zeker hun website http://www.kapsalonfigaro.be/
Geen services, u kunt ze toevoegen.
Beoordeling is uitsluitend ter informatie. Beoordelingen en recensies zijn bijgewerkt regelmatig. Als je denkt dat de beoordeling op een bepaalde bron oneerlijk is, dan Het wordt aanbevolen om contact op te nemen met een specifieke website.
Om een afspraak te maken op Hairclinic Figaro, je kunt ze bellen op hun telefoon +32 50 51 62 42 of gebruik het terugbelformulier op de website http://www.kapsalonfigaro.be/ en vraag een datum en tijd aan die voor u past. Zij zullen dan bevestigen of ze hebben enige beschikbaarheid voor een afspraak.
Hairclinic Figaro is openen from 08:00 to 18:00 aan maandag, from 08:00 to 18:30 aan dinsdag, from 08:00 to 18:30 aan woensdag, from 08:00 to 18:00 aan donderdag, from 07:00 to 19:00 aan vrijdag, gesloten op zaterdag, gesloten op zondag,
De meest populaire diensten zijn Dreadlocks, Haar laminering, Keratine haar rechttrekken, Kapper.
De locatie van Hairclinic Figaro is een stad Heist, volledig adres is Kerkstraat 55, 8301 Knokke-Heist, België.
Mijn eerste afspraak bij Figaro was een succes, ik was erg blij met de snit en brushing die ik kreeg. Ik kijk uit naar mijn volgende afspraak voor highlights, vooral omdat ze met biologische producten werken. Mijn haar ziet er gezond uit na de behandeling en dit alles voor een zeer redelijke prijs. Ik kan Figaro zeker aanbevelen! 👌👍💯
Ik ben al jaren een trouwe klant bij Figaro en helaas heb ik onlangs een vervelende ervaring gehad. Ik kwam binnen om een probleem te melden met mijn kleuring en snit die compleet mislukt waren, waardoor mijn bruidskapsel in het gedrang kwam. Helaas werd ik niet serieus genomen en kreeg ik geen hulp aangeboden! Het lijkt erop dat gratis terugkomen alleen is om problemen te melden, niet om ze op te lossen en te bespreken!
Hallo, ik wil graag mijn teleurstelling uiten over mijn recente bezoek aan Figaro. Ik spaarde al meer dan 2 jaar voor mijn lange haren en vroeg specifiek om een snit zoals op een foto. De kapper knipte echter zonder mijn toestemming mijn lange haren kort, terwijl ik geen spiegel achter mij had om het te zien. Dit was echt schandalig en de vriendelijkheid die ik de eerste keer ervoer, was ook ver te zoeken. Na zo lang sparen en duidelijk aangeven wat ik wilde, is het teleurstellend om zo'n resultaat te krijgen 😡😡😡😡🤡