Dit is al de tweede keer dat ik dit salon bezoek en ik ben echt teleurgesteld!! Via Instagram heb ik een afspraak gemaakt. Eenmaal daar aangekomen, vertellen ze me dat mijn afspraak niet in de planning staat. Gelukkig heeft een van de medewerkers nog een plekje vrij en kan me helpen. Ik vraag om een babyboomer met semi-permanente nagellak. De nagels voelen ruw aan! Ik geef aan dat het niet goed voelt en ze vertelt me dat het normaal is, dat een babyboomer niet perfect is! Voor haar is het oké. Uiteindelijk ga ik naar de kassa en moet 30 euro betalen. Thuis aangekomen neem ik de tijd om naar mijn nagels te kijken en ontdek ik de ramp! Naast het ruwe effect zit er wat gekleurd stof in het wit (misschien van mijn vorige applicatie?), De kleur is niet gelijkmatig aangebracht op de hele nagel (zijkant + punt). De vorige keer was ik door iemand anders geholpen en toen was ik tevreden (misschien meer ervaring??). Ik ben echt teleurgesteld!! Ik had liever gezien dat ze hun fout hadden erkend en samen een oplossing hadden gezocht. Ik kan het begrijpen als we beginnen.