Gevestigd op adres Schoolstraat 40, 2460 Kasterlee, België, plaats Shoe-Service is open voor bezoekers tijdens de volgende dagen en uren: maandag: Gesloten dinsdag: 09:00-12:00 woensdag: 09:00-12:00 donderdag: 09:00-12:00 vrijdag: 09:00-12:00 zaterdag: 09:00-12:30 zondag: Gesloten . Heeft u vragen of wilt u reserveren, geef dan gewoon bel ze +32 14 55 24... — toon. Voor aanvullende informatie, bezoek zeker hun website
Geen services, u kunt ze toevoegen.
Beoordeling is uitsluitend ter informatie. Beoordelingen en recensies zijn bijgewerkt regelmatig. Als je denkt dat de beoordeling op een bepaalde bron oneerlijk is, dan Het wordt aanbevolen om contact op te nemen met een specifieke website.
Om een afspraak te maken op Shoe-Service, je kunt ze bellen op hun telefoon +32 14 55 24 48 of gebruik het terugbelformulier op de website None en vraag een datum en tijd aan die voor u past. Zij zullen dan bevestigen of ze hebben enige beschikbaarheid voor een afspraak.
Shoe-Service is gesloten op maandag, from 09:00 to 12:00 aan dinsdag, from 09:00 to 12:00 aan woensdag, from 09:00 to 12:00 aan donderdag, from 09:00 to 12:00 aan vrijdag, from 09:00 to 12:30 aan zaterdag, gesloten op zondag,
De meest populaire diensten zijn Kapsalons voor dames, Kapperszaken, Spa's, Massagesalons, Cosmetologische centra.
De locatie van Shoe-Service is een stad Lichtaart, volledig adres is Schoolstraat 40, 2460 Kasterlee, België.
Altijd vriendelijk, snel en alles is steeds piekfijn in orde.
Ik had een zeer negatieve ervaring. Aanvankelijk leek alles in orde. De onderkant van mijn schoen werd me getoond (foto 5). In de auto merkte ik een snee op (foto 1 en 2) in mijn rechterschoen die er voorheen niet was. Ik belde de schoenmaker en we spraken af dat ik de volgende dag na 17.00 uur langs zou komen met mijn schoenen. Bij aankomst werd ik ontvangen door hem en zijn partner. We zijn hier al 35 jaar en we snijden niet zomaar in een schoen, enzovoort. Achteraf bekeek ik mijn schoenen heel nauwkeurig en zag ik ook een deuk onder de snee in het metalen gedeelte (ook foto 1 en 2). Ik merkte ook op dat de zijkant van de nieuwe zool (foto 3 en 4) helemaal niet netjes was afgewerkt. Omdat ik geen foto had van vlak voor ik de schoenen binnenbracht bij de schoenmaker, stond ik met lege handen. Dit werd me duidelijk gemaakt door het echtpaar. Hierdoor weigerde de schoenmaker ook om iets te doen. Ik begrijp dat dit niet met opzet gebeurd is, maar het zou netjes zijn als de schoenmaker zijn verantwoordelijkheid zou nemen.
Het herstel was zeer degelijk en de service was vriendelijk. Heel tevreden!