Bij Soetness draait elke klant om een persoonlijke benadering. Alle behandelingen worden op maat van de klant afgestemd. Alle aspecten worden geanalyseerd om de klant optimaal te ondersteunen. Soetness is expert in diverse schoonheidsbehandelingen. Daarom nodigt ze u van harte uit om uw verlangens aan haar toe te vertrouwen en heet ze u welkom! Soetkin
Om met het openbaar vervoer bij Soetness in Salvialaan 6, 1770 Liedekerke, België te geraken, neem bus nummer 213 richting Liedekerke Station en stap af bij halte Liedekerke Station. Van daaruit is het een korte wandeling naar de salon. Met de wagen rijdt u de N207 op en slaat u af naar de Salvialaan, waar u na enkele straten/crossroads Soetness aan uw rechterkant zult vinden.
Gerund door een vrouwelijke ondernemer
Toilet, Gratis wifi
Afspraak verplicht
Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Betaalpassen
Geen services, u kunt ze toevoegen.
Beoordeling is uitsluitend ter informatie. Beoordelingen en recensies zijn bijgewerkt regelmatig. Als je denkt dat de beoordeling op een bepaalde bron oneerlijk is, dan Het wordt aanbevolen om contact op te nemen met een specifieke website.
Om een afspraak te maken op Soetness, je kunt ze bellen op hun telefoon +32 470 82 54 45 of gebruik het terugbelformulier op de website https://soetness.be/ en vraag een datum en tijd aan die voor u past. Zij zullen dan bevestigen of ze hebben enige beschikbaarheid voor een afspraak.
Soetness is openen from 09:00 to 20:30 aan maandag, from 09:00 to 20:30 aan dinsdag, from 09:00 to 20:30 aan woensdag, from 09:00 to 20:30 aan donderdag, from 08:00 to 18:30 aan vrijdag, gesloten op zaterdag, gesloten op zondag,
De meest populaire diensten zijn Kapsalons voor dames, Kapperszaken, Spa's, Massagesalons, Cosmetologische centra.
De locatie van Soetness is een stad Liedekerke, volledig adres is Salvialaan 6, 1770 Liedekerke, België.
Het is geweldig! Professioneel, oog voor detail, klantgericht.
Vaak gebeld via telefoonnummer maar nam niet op. Ook geen reactie na voicemail achter te laten. Zelf langsgegaan om informatie te vragen. Er worden geen nieuwe klanten meer aanvaard. Gelieve dit te vermelden op uw website. Ik werd doorverwezen naar iemand die ook geen ruimte meer heeft!