Gevestigd op adres Rue des Alliés 28, 6044 Charleroi, België, plaats On 600 Belle is open voor bezoekers tijdens de volgende dagen en uren: maandag: Gesloten dinsdag: 09:00-18:30 woensdag: 09:00-18:30 donderdag: 09:00-18:30 vrijdag: 09:00-18:30 zaterdag: 09:00-18:00 zondag: Gesloten . Heeft u vragen of wilt u reserveren, geef dan gewoon bel ze +32 495 23 08... — toon. Voor aanvullende informatie, bezoek zeker hun website http://www.on600belle.com/
Toilet
Afspraak verplicht
Geen services, u kunt ze toevoegen.
Beoordeling is uitsluitend ter informatie. Beoordelingen en recensies zijn bijgewerkt regelmatig. Als je denkt dat de beoordeling op een bepaalde bron oneerlijk is, dan Het wordt aanbevolen om contact op te nemen met een specifieke website.
Om een afspraak te maken op On 600 Belle, je kunt ze bellen op hun telefoon +32 495 23 08 77 of gebruik het terugbelformulier op de website http://www.on600belle.com/ en vraag een datum en tijd aan die voor u past. Zij zullen dan bevestigen of ze hebben enige beschikbaarheid voor een afspraak.
On 600 Belle is gesloten op maandag, from 09:00 to 18:30 aan dinsdag, from 09:00 to 18:30 aan woensdag, from 09:00 to 18:30 aan donderdag, from 09:00 to 18:30 aan vrijdag, from 09:00 to 18:00 aan zaterdag, gesloten op zondag,
De meest populaire diensten zijn Kapsalons voor dames, Kapperszaken, Spa's, Massagesalons, Cosmetologische centra.
De locatie van On 600 Belle is een stad Roux, volledig adres is Rue des Alliés 28, 6044 Charleroi, België.
Hier mijn oksel na de haarverwijdering (mijn haar was te kort dus ging het niet weg 😞) Ik weet niet of het aan hen of hun producten ligt, maar ik ben verbrand... de dag voordat ik in de zon ging... GEWELDIG!
Ik heb hier al meerdere keren mijn manicure laten doen en nog nooit zulke mooie nagels gehad. De ontvangst is uitstekend en de lounge is erg gezellig, je voelt je er op je gemak. Ik blijf er met veel plezier terugkomen.
Ik heb dit salon gecontacteerd voor twee gel-nagelbehandelingen. Toen we eindelijk contact konden leggen, belde het salon me op en bood me meteen een afspraak aan: ik aanvaardde en zei dat ik er binnen 10 minuten zou zijn. Bij aankomst is de lounge prachtig en sfeervol. We halen mijn moeder op, alles is in orde, de behandeling is afgerond, dan zie ik klanten arriveren, ik blijf daar wachten, ze vertellen me dat we degenen met een afspraak niet kunnen teleurstellen. Maar ik had geen afspraak gemaakt, ik werd gewoon gebeld en zei meteen ja, het was een probleem van het management op dat moment. Ik, als klant, heb daar niets mee te maken. Er gaan 20 minuten voorbij... wachten op een behandeling. Mijn moeder moest gaan werken, ik besloot te vertrekken, maar hoorde mensen klagen dat ik "zo" werd meegenomen. Ik vroeg enkel om een afspraak op basis van... 🤔 Bovendien slecht uitgevoerde verwijdering: de ene kant langer dan de andere, teleurstellend.