Gevestigd op adres Minnenbergstraat 14, 9620 Zottegem, België, plaats Voetzone aan huis is open voor bezoekers tijdens de volgende dagen en uren: . Heeft u vragen of wilt u reserveren, geef dan gewoon bel ze +32 472 53 95... — toon. Voor aanvullende informatie, bezoek zeker hun website http://www.voetzone.be/
Geen services, u kunt ze toevoegen.
Beoordeling is uitsluitend ter informatie. Beoordelingen en recensies zijn bijgewerkt regelmatig. Als je denkt dat de beoordeling op een bepaalde bron oneerlijk is, dan Het wordt aanbevolen om contact op te nemen met een specifieke website.
Om een afspraak te maken op Voetzone aan huis, je kunt ze bellen op hun telefoon +32 472 53 95 65 of gebruik het terugbelformulier op de website http://www.voetzone.be/ en vraag een datum en tijd aan die voor u past. Zij zullen dan bevestigen of ze hebben enige beschikbaarheid voor een afspraak.
De meest populaire diensten zijn Voetverzorging.
De locatie van Voetzone aan huis is een stad Sint-Lievens-Houtem, volledig adres is Minnenbergstraat 14, 9620 Zottegem, België.
Ik had zaterdagochtend een afspraak om 8u en ik stond voor een gesloten deur. Ik heb een paar keer proberen te bellen en ik kreeg iets nadien een sms ‘ Hallo, U staat wss aan de deur, maar heb me overslapen….. 1000x sorry. Binnen uurtje ben ik er zeker
Voor klantvriendelijkheid niet één ster waardig. Kwam al verschillende keren niet opdagen, maar we toonden steeds begrip voor zijn persoonlijke redenen. Op 7 juni hadden we nog maar eens een afspraak maar hij kwam gewoonweg niet opdagen: geen telefoontje, geen berichtje, helemaal niks....reageerde zelf niet eens op onze berichtjes naar hem toe. Normaal plaatsen wij nooit negatieve commentaar online, omdat wij liever met de persoon zelf in gesprek gaan. Dat wij dit nu toch doen, heeft Sofie enkel en alleen aan zichzelf te danken. Wanneer je klanten op deze manier behandelt, zonder enige vorm van communicatie, dan zorgt dit voor frustratie en dan kunnen we niet anders dan inderdaad via deze weg die frustratie uiten. Toen we deze week iets postten op FB werd dit binnen de minuut door hem verwijderd. Hij zal heel goed beseffen waarom... Hopelijk moeten andere klanten dit ook niet ervaren, alhoewel...aan enkele andere reviews te zien, zijn wij blijkbaar niet de enige :-( Jammer, Sofie, want over je werk zelf hebben wij totaal niks op te merken, maar klantvriendelijkheid gaat over veel meer dan je werk alleen!!
Ik vond dit zeer jammer… ik snap dat iedereen zich kan overslapen, maar een compensatie had wel op zijn plaats geweest.