Gevestigd op adres Kapelstraat 100, 9100 Sint-Niklaas, België, plaats Hairdis Waasland (Shopping) is open voor bezoekers tijdens de volgende dagen en uren: maandag: 10:00-20:00 dinsdag: 10:00-20:00 woensdag: 10:00-20:00 donderdag: 10:00-20:00 vrijdag: 10:00-21:00 zaterdag: 10:00-20:00 zondag: Gesloten . Heeft u vragen of wilt u reserveren, geef dan gewoon bel ze +32 3 254 16... — toon. Voor aanvullende informatie, bezoek zeker hun website http://www.hairdis.com/
Rolstoeltoegankelijke parking, Rolstoeltoegankelijke ingang
Ophalen in de winkel
Creditcards
Geen services, u kunt ze toevoegen.
Beoordeling is uitsluitend ter informatie. Beoordelingen en recensies zijn bijgewerkt regelmatig. Als je denkt dat de beoordeling op een bepaalde bron oneerlijk is, dan Het wordt aanbevolen om contact op te nemen met een specifieke website.
Om een afspraak te maken op Hairdis Waasland (Shopping), je kunt ze bellen op hun telefoon +32 3 254 16 37 of gebruik het terugbelformulier op de website http://www.hairdis.com/ en vraag een datum en tijd aan die voor u past. Zij zullen dan bevestigen of ze hebben enige beschikbaarheid voor een afspraak.
Hairdis Waasland (Shopping) is openen from 10:00 to 20:00 aan maandag, from 10:00 to 20:00 aan dinsdag, from 10:00 to 20:00 aan woensdag, from 10:00 to 20:00 aan donderdag, from 10:00 to 21:00 aan vrijdag, from 10:00 to 20:00 aan zaterdag, gesloten op zondag,
De meest populaire diensten zijn Kapsalons voor dames, Kapperszaken, Spa's, Massagesalons, Cosmetologische centra.
De locatie van Hairdis Waasland (Shopping) is een stad Sint-Niklaas, volledig adres is Kapelstraat 100, 9100 Sint-Niklaas, België.
Interessante boetiek voor haar-, baard-, nagellak-artikelen. Gezellige sfeer en vriendelijke dames. Altijd bereid om te assisteren en eerlijk over de producten.
Ik kocht hier altijd mijn shampoo voor geverfd haar. Een jonge winkelbediende kwam vragen of ze kon helpen toen ik informeerde over de shampoo voorraad, aangezien die niet in de schappen stond. Nee, die hebben we niet. Geen moeite gedaan om informatie te geven over bestellen? Klantenservice? Ik vraag me af wat de toegevoegde waarde is van een ongemotiveerde flexijobber of winkelbediende, ook voor de omzet.
Over het algemeen altijd heel tevreden geweest over de vriendelijkheid en service in de winkel. Maar vandaag was een compleet andere ervaring. De 'verkoopster' (studente, geen vast personeelslid) vroeg of ze kon helpen. Ik gaf aan dat ik mijn producten al had gevonden. Toen ze terugkwam, zag ik haar duidelijk signalen geven aan een andere collega om naar ons te kijken... Duidelijk achter onze rug, maar toch mislukt... Ik vond dit echt laag en respectloos. Roddelen over klanten terwijl ze nog in de winkel zijn, kan absoluut niet door de beugel. Als ik het product niet nodig had gehad, had ik het liever laten staan. Hopelijk wordt de selectie van toekomstige medewerkers grondiger gedaan.