Gevestigd op adres Herseltsebaan 2, 3271 Scherpenheuvel-Zichem, België, plaats Het Moment is open voor bezoekers tijdens de volgende dagen en uren: maandag: Gesloten dinsdag: 11:00-18:00 woensdag: 11:00-18:00 donderdag: 11:00-18:00 vrijdag: 11:00-18:00 zaterdag: 11:00-18:00 zondag: 11:00-18:00 . Heeft u vragen of wilt u reserveren, geef dan gewoon bel ze +32 13 69 99... — toon. Voor aanvullende informatie, bezoek zeker hun website http://www.averbodemoment.be/
Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke parking, Rolstoeltoegankelijke ingang
Ter plaatse eten, Services op bedrijfslocatie
Bier, Wijn, Sterke drank, Biologische gerechten, Eetgelegenheid, Alcohol
Dessert, Zitplaatsen
Toilet
Informeel, Gezellig
Accepteert reserveringen
Creditcards, Betaalpassen, Contactloos mobiel betalen
Kinderstoelen, Kindermenu
Gratis parkeerplaats, Gratis parkeren op straat, Voldoende parkeerruimte
Honden toegestaan
Geen services, u kunt ze toevoegen.
Beoordeling is uitsluitend ter informatie. Beoordelingen en recensies zijn bijgewerkt regelmatig. Als je denkt dat de beoordeling op een bepaalde bron oneerlijk is, dan Het wordt aanbevolen om contact op te nemen met een specifieke website.
Om een afspraak te maken op Het Moment, je kunt ze bellen op hun telefoon +32 13 69 99 34 of gebruik het terugbelformulier op de website http://www.averbodemoment.be/ en vraag een datum en tijd aan die voor u past. Zij zullen dan bevestigen of ze hebben enige beschikbaarheid voor een afspraak.
Het Moment is gesloten op maandag, from 11:00 to 18:00 aan dinsdag, from 11:00 to 18:00 aan woensdag, from 11:00 to 18:00 aan donderdag, from 11:00 to 18:00 aan vrijdag, from 11:00 to 18:00 aan zaterdag, from 11:00 to 18:00 aan zondag,
De meest populaire diensten zijn Kapsalons voor dames, Kapperszaken, Spa's, Massagesalons, Cosmetologische centra.
De locatie van Het Moment is een stad Zichem, volledig adres is Herseltsebaan 2, 3271 Scherpenheuvel-Zichem, België.
Gezellige locatie maar erg prijzig.
Er was slechts één vegan optie op het menu. Na een halfuur wachten zonder drankje vertelde de serveerster ons dat het gerecht niet beschikbaar was. Toen we vroegen of de kok een ander vegan gerecht kon maken, was dit geen optie... Resultaat: geld terug en geen eten. De serveerster leek erg druk en kwam kortaf over. Begrip voor de drukte, hopelijk krijgt ze in de toekomst wat meer hulp. Jammer dat de kok geen moeite deed om met een alternatief te komen... Groenten zijn toch altijd in de keuken te vinden?
Ik ben al meerdere keren gaan eten voor een redelijke prijs als je een suggestie neemt... Het eten is erg lekker, maar de bediening is rampzalig. Ze kijken steeds over me heen wanneer ik aandacht probeer te trekken. De hoofdmaaltijd was al verteerd voordat we ons dessert kregen. Gelukkig kan je via een QR-code bestellen, dat gaat sneller en je rekening is meteen betaald, anders kan je nog eens een halfuur wachten. Vanaf nu zullen we dat dus altijd doen. Mooie setting.